14. 8. 2011

Cakebreak v MeetFactory





Lola má na sobě sukni Yana Thal, svetr a punčocháče Zara kids, balerínky a plechový ptačí brože odněkud z Anglie a košili H&M for Kids. Když se fotí, říká "sýr."




Já mám na sobě boty Minimarket, kalhoty Cheap Monday, tašku a pásek Leeda a minišaty Salami Banana z Parazit Fashion Shopu


Nápis v rohu se tváří dost charitativně : "Oblečení a doplňky z šatníků, botníků a šperkovnic módních blogerek, redaktorek a stylistek. Z každého prodaného kousku věnujeme 10% na Fond ohrožených dětí KLOKÁNEK."

Tahle informace mě trochu tíží. Není 10% přece jen trochu moc...?


růžový boty snů


moje nový černý boty


...to je ten, co vyrábí ty boží recyklovaný diáře


My kočky z 11 koček k smrti milujeme blešáky, starý brejle, retro květovaný vzory, vintage kabelky do ruky, šátky, co nosila Audrey Hepburn a rukavice po babičce.

P.S. díky Cyrilovi za to, že mě vyfotil a že našel nejlepší plechovej plot s nápisem "ZDE NENÍ WC PRASE," který lze spatřit v okolí MeetFactory.

4 komentáře:

  1. Moc pekny a velice inspirativní blog!! Lola ma naprosto dokonalou sukni a tvoje kombinace a kreativita se mi také moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. U toho plotu jsme se taky fotily :D
    Super blog :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ať žije Pavel Horňák a všechny blešokousky ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat