12. 10. 2011

Punktura Retrovintage konečně bydlí sama


V neděli spolu v centru Prahy slavili pankáči i retráči. Punktura totiž rozšířila svůj obchod, kterej zná asi každej správnej pankáč i pinkáč (to jsem třeba já), o hodně dobrej výběr vintage hadříků. Ty se tu sice prodávaly už dřív, nově maj ale samostatnej budoár. Některý pankáči prej nelibě nesli, že na ně blbě koukali lovci vintage stylu a retráči v pruhovanejch tričkách, a tak na ně blbě koukali zpátky. Každej teď proto dostal svůj vlastní prostor. Punktura retrovintage tak konečně bydlí sama a nemusí šérovat pokoj se Sextrou. Výsledkem je, že jim to pod jednou střechou víc klape, když se nemusej mačkat v jedný místnosti.


Až tam půjdete (Vodičkova 10), tak pankáči na konci průchodu doleva, retráči rovně přes dvůr, milovníci erotickejch převleků a burlesque do zadních pokojů za vintage shop. To úžasný vegetariánský žrádýlko už je ale snědený, na to jste měli přijít v neděli. Jo, a retráči, berte ten SEXY pásek!

19 komentářů:

  1. Ahoj kočko, vlastně všchny kočky. Dobrej blog, dobrá atmosféra. Jsem ráda, že jsem vás našla. Jen tak dál...
    Ta poslední fotka s malým klukem a lampiónem je kouzelná :)

    OdpovědětVymazat
  2. vodičkova 10 jo? jaktože to neznám? tož hned dnes se tam vydám...:) díky za tip, takže dovnitř adoleva?

    OdpovědětVymazat
  3. @ba_bum: díky moc. rodiče toho kluka jsou pankáči :)
    @luckapucka: je to tam takový zastrčený. u vinárny U Sudu je průchod a obchody jsou ve dvoře. P.S. to jsem nevěděla, že jsi punkerka:)vintage je rovnou před tebou, punk vlevo.

    OdpovědětVymazat
  4. Kurna, proc jste neblogovaly jeste kdyz jsem zila v Praze? Hned bych se sla podivat, vypada to jako misto zaslibene. A ten oblecek odhalujici zadek na prvni fotce nema chybu ;))

    OdpovědětVymazat
  5. aaah super! kebyže som z prahy tak tam hned bežím! skvelé spojenie :))

    OdpovědětVymazat
  6. Bola som pravidelný zákazník starého shopu a teraz po tvojom popise sa tam už rovno nasťahujem. Musím tam zájsť čím skôr, vyzerá to viac ako sľubne.

    OdpovědětVymazat
  7. Sea shepherd....hmmm...to se počítá :-)
    Taky někdy zaběhnu na čumendu.

    OdpovědětVymazat
  8. ohohoho, toto je niečo geniálne, už chcem do tých Čiech! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Mě uchvátilo všechno - od lampiónku a dortových svíček s veverkou, přes masivní náušnice v nose, vintage šaty až po vtipně psaný článek. A "Vodičkova 10" už je červeně v mém diáři ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  10. ta první fotka! wow ! :) punkturu při nejbližší příležitosti navštívím

    OdpovědětVymazat
  11. Líbí se mi, že má každej pro sebe víc prostoru a je to přehlednější.

    Nelíbí se mi, že se dva různý druhy alternativců nesnesou.

    OdpovědětVymazat
  12. @poslední anonymní: to mi taky přijde divný, ale věřím, že těch co se nesnesou je mizivý procento. na večírku byla atmosféra dost láskyplná (punk hearts retro hearts vintage).

    OdpovědětVymazat
  13. Dokonalé fotky, ani neviem čo viac povedať :)
    www.ourfashiondiary.com

    OdpovědětVymazat
  14. Jsem naprosto nadšená! Jen tak dál.

    OdpovědětVymazat
  15. to abych se u vchodu rozpůlila, jo? ;)))

    OdpovědětVymazat
  16. až budem najbližšie v Prahe, určite navštívim

    lesimple.sk

    OdpovědětVymazat
  17. tam musím jít, jakožto milovník retra!

    OdpovědětVymazat
  18. O víkendu jsem se tam musela podívat. Retro část vypadá jak budoár. Takovej můj budoáreček :)

    OdpovědětVymazat