20. 12. 2011

Silondi pop-up

IMG_4093

Mám ráda bytový večírky. Mám ráda i bytový blešáky, který občas někdo uspořádá, třeba aby se mohl s čistým svědomím odstěhovat bez zbytečnýho vyhazování funkčních věcí, který ještě můžou někomu udělat radost. Od minulýho týdne mám ráda i bytový prezentace designérů. Tyhle privátní akce se většinou konají v soukromých bytech pouze v případě, že designér nemá k dispozici vlastní showroom nebo dostatečně prostornej ateliér. Mně se ale tenhle koncept líbí nejen jako kreativní řešení v nouzi.  Bytová atmosféra ve mně totiž vyvolává příjemný pocity a umožňuje mi rozmyslet si případnej nákup mnohem líp než prostředí obchodu. Sice můžete namítnout, že takovej privátní pop-up shop vyžaduje velkou míru socializace a taky vazbu na  designéra samotnýho nebo na někoho z jeho okruhu. To může být špatná zpráva pro asociál(k)y z 11ti koček, který nemaj facebook. Dobrá zpráva ale je, že bytovou prezentaci toho nejnovějšího od Marie Silondi jsme si stejně nenechaly ujít.

IMG_4039

Když Marie rozprostřela u Lucie doma svoje nejnovější šperky, vypadalo to, jako by na stolech rozkvetly mořský sasanky, ježci a houby. Marie totiž tradičně dělá výrazné šperky oraganických tvarů a krásných barev. Najdete mezi nimi ale i spoustu minimalistických a decentních kousků, který může nosit i vaše maminka.

IMG_4084

V poslední době má designérka nejradši bílou v kombinaci s neonovými odstíny. 

IMG_4041

Novinkou letošní kolekce jsou i krásný a (multi)fuknční krabičky (design Jan Činčera).

IMG_4048
IMG_3987
IMG_4080
IMG_4082
IMG_4031
IMG_4088
IMG_4034
IMG_4028
IMG_3990
IMG_3989IMG_3992IMG_3981
IMG_3983
IMG_3984
IMG_4050


Když jsme u těch bytovejch akcí, tak Marie byla vlastně prvním člověkem z mýho okruhu, který u sebe doma kdysi zorganizoval "clothes swapping" večírek, tedy jakousi burzu oblečení zadarmo. Vzpomněla jsem si na to minulý týden při čtení článku Karolíny Vránkové (který tímto vyjadřuju svou nehynoucí lásku) a Lucie Kavanové o "nakupování" zadarmo, freeconomy a recyklaci věcí (Respekt, 50/2011, s. 83-85). Online si ho přečtěte tady
Webovky má Marie v současný době ve výstavbě, ale brzy bude mít zbrusu nové. Její šperky najdete v obchodech Artěl a Hard-de-core.

IMG_4037


Co vy a tyhle "bytovky"?

2 komentáře:

  1. Poslední dobou jsem okouzlena originálními šperky a oslovena ideou Low cost living. Jen nevím, jestli to jde dohromady:)

    OdpovědětVymazat
  2. Greta - je pravda, že šperky od Lure nejsou nejlevnější :), ale myslím, že to jde vyvážit. nejhorší je kupovat spoustu zbytečnejch trendy levnejch věcí. když žiješ skromně, jednou za čas se snad něco krásnýho pořídit dá. aspoň tak to dělám já.

    OdpovědětVymazat